Garnforbruk

mandag 3. desember 2012

Flere adventspakker.. :-)

Slik ser det ut i det midterste stuevinduet vårt, denne adventen. :-)  Elsker den nye stjerna fra Palma. :-D

Både 2. og 3. desember fant jeg lilla Nepal i kalenderen min. :D  Elsker Nepal og lilla er jo favorittfargen så gleder meg til å strikke noe av dem. :-)
Tusen takk, Mari :)


1. søndag i advent fikk jeg en boks med masse knapper, charms og de nydeligste maskemarkører av min advents/julevenn :D
 Også lå det en hel pakke med te sammen med pakkene da de kom, så den håper jeg at det er greit at jeg åpner snart for den fristet veldig. :-D
 Jeg har ikke funnet ut hvem denne vennen er, men må nok gjøre litt grundigere research. :-) Foreløpig har jeg lett på avsendersted, uten resultat. :/   Men, tusen takk, iallefall, dette falt veldig i smak. :-)))



Ellers strikkes det på kjolen Magda i en skikkelig flott rødfarge, men nå står jeg litt fast i hvordan det skal økes på skjørtedelen så må nok spørre litt på noen forum så jeg kommer meg videre. :)
Ha en fin dag. :D

Ingen kommentarer: